יש לכם עסק שזקוק לנוכחות אמיתית ברשת? החלטתם לצאת לדרך חדשה ולפתוח חנות וירטואלית? הקמה של חנות ברשת היום היא נגישה מתמיד. הגולשים מחפשים הצעות חמות ומשתלמות ברשת והיד שלהם קלה יותר על ארנק התשלומים כשהוא וירטואלי. לא בכדי עולם הקניות ברשת נמצא בצמיחה מתמדת.
בניית חנות וירטואלית חייבת להיעשות בחוכמה ותוך הבנה מדוקדקת של התנהגות הגולשים. הגולשים הפוטנציאלים שלכם מגיעים לחנות גם דרך הסלולר ובזכות ההתאמה למובייל תגבירו את הקניות ישירות מהמובייל.
כדי לבנות חנות וירטואלית לא צריך להקים אתר נפרד. הקמה של כמה אתרים לעסק אחד דורשת מכם לבצע קידומים נפרדים, מה שידרוש מכם זמן, כסף ויגרור חוסר מיקוד ופגיעה בתוצאות. לכן, האתר צריך להכיל בתוכו את החנות הווירטואלית.
הגולשים יבצעו קניות בחנות הווירטואלית רק אם הם יקבלו מכם רושם של מקום אמין. כדי לעורר אמינות בקרב הגולשים יש להשתמש בשיטות אבטחה וסליקה מוכרות. לדוגמא, כדי לקבל תשלומים באתר תצטרכו לבצע סליקת כרטיסי אשראי או להטמיע אפשרויות תשלום של PayPal. האפשרויות האלה מוכרות לגולשים מאתרים גדולים אחרים ומעלים את האמינות שלכם בעיניהם.
בנוסף, קיימות שיטות אבטחה לאתרי מסחר, כמו רמת אבטחה SSL ודומיהם, שכאשר הן מופעלות ניתן לבצע תשלומים מאובטחים ולמסור פרטים של כרטיס אשראי באתר ללא חשש.
בניית אתר רספונסיבי תורמת לקידום האתר במנוע החיפוש ולנראות של האתר במכשירים של הגולשים. חנות שאינה מותאמת למובייל תפספס את כל הגולשים בטאבלט ובסמארטפון באופן קבוע.
כן. היום הגולשים מגיעים לאתר דרך כמה מכשירים. הם יכולים להתחיל את הגלישה במחשב הנייד ולעבור לסלולר. המגמה היום ברורה ופונה לעבר קניות ברשת המותאמות למובייל. אם החנות לא תהיה מותאמת למובייל היא תישאר מאחור גם בעיני הגולשים וגם בעיני מנוע החיפוש.
הנתונים מראים שגולשים בסלולר ובטאבלט מבלים זמן רב יותר באתר ובוחנים יותר מוצרים בזמן הביקור בחנות.