שיווק דיגיטלי הוא שם למכלול גדול של פעולות שונות, אותן אפשר לעשות כדי לשווק ולפרסם את העסק שלכם במדיה הדיגיטלית.
שיווק דיגיטלי הוא חיוני, שכן רוב האוכלוסייה בעולם המערבי מבלה שעות ארוכות בפלטפורמות שונות ברחבי האינטרנט וזוהי הזדמנות מושלמת לפגוש שם לקוחות פוטנציאליים, לספר להם על העסק שלכם ומה הם יכולים להרוויח אם יעשו אתכם עסקים.
אז אילו פעולות תוכלו לעשות בעזרת הדוקטור, כדי להפעיל שיווק דיגיטלי אפקטיבי, שיביא טראפיק לאתר ולקוחות לעסק שלכם?

אפיקי השיווק הדיגיטלי – איך מפרסמים ואיפה?

שיווק דיגיטלי מתבצע באמצעים מגוונים ושונים. אחד ההיבטים הבולטים והחשובים של שיווק דיגיטלי הוא קידום אתרים. האתר הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר של כל עסק – שם הלקוחות מוצאים אתכם, קונים מגוון מוצרים באמצעות חנות וירטואלית שלכם, מזמינים מכם שירותים ומוצרים, לומדים מה העסק שלכם מציע ועוד.
אבל כדי שהאתר יעבוד כמו שצריך, הוא צריך להיות בנוי היטב ולהזרים תנועה רבה של גולשים.
את זה אפשר להשיג באמצעות קידום אתרים מקצועי, שתפקידיו העיקריים הם לוודא שגולשים ימצאו בקלות את האתר שלכם כשהם מחפשים שירותים ומוצרים כמו שלכם וכדי שהאתר שלכם יוכל לתת מענה מספיק איכותי כדי שהם יישארו בו וירצו להפוך ללקוחות שלכם.

מלבד קידום אתרים, שיווק דיגיטלי עוסק גם בפרסום ממומן בגוגל, פרסום ברשתות חברתיות, ניהול עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ועוד.

  • מסחר אלקטרוני ורשתות חברתיות

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

    שיווק בגוגל SEO או קידום אתרים אורגני – אפשר תרגום?

    קידום אתרים הוא מקצוע חשוב ומוכר, אבל הכינוי המקובל יותר של התחום הוא SEO  – Search Engine Optimization.

    כלומר – אופטימיזציה של מנועי חיפוש.

    את האופטימיזציה (שיפור עד לרמה אופטימלית), עושים בעיקר בעזרת כלים מקצועיים בתחום, כמו מחקר מילות מפתח, שימוש בתגיות מטא, שיפור מבנה URL ועוד.

    כל אלה מאפשרים לאנשי קידום אתרים לשפר את התפקוד של האתר שלכם בתוך כללי המשחק הקשוחים של גוגל ולהגיע לתוצאות טובות במנוע החיפוש, גם בלי פרסום ממומן.

    שיווק בגוגל בעזרת קמפיינים ממומנים – לא פחות חשוב!

    קמפיינים ממומנים בגוגל אמנם עולים כסף, דורשים תכנון מדוקדק והיערכות מוקדמת, אבל כאשר הם נעשים בצורה נכונה, הם יכולים להיות מאוד אפקטיביים.

    קמפיין ממומן ערוך היטב מבטיח לכם דירוג גבוה של המודעות שלכם בתוצאות החיפוש ולכן חשיפה בפני קהלים גדולים, כמו גם נתוני חשיפה, המרה והתנהגות גולשים לגבי הפרסום שלכם.

    המחירים הנמוכים יחסית, שאפשר לקבל תמורתם חשיפה מאוד גדולה בגוגל, הופכים את הקמפיינים הממומנים למוצר משתלם מאוד.

    שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות

    כמו בגוגל, גם ברשתות החברתיות אפשר לבצע קידום אורגני לעומת קידום ממומן,, כולל היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות.

    קידום אורגני ברשתות חברתיות נעשה על ידי פרסום פוסטים ויראליים איכותיים, עיצוב עמוד עסקי מקצועי ואטרקטיבי ואילו פרסום ממומן כרוך אמנם בתשלום, אבל מאוד נמוך יחסית, שמבטיח לכם חשיפה גדולה וסטטיסטיקות אמינות, שיעזרו לכם לשפר את הקמפיינים העתידיים.

    פרסום באתרי אינטרנט – אורגני או ממומן

    גם פרסום באתרי אינטרנט אחרים הוא צעד מקובל ולגיטימי לקידום העסק שלכם.

    אם העסק שלכם מספיק מעניין, אולי יכתבו עליו במאקו, וואלה או TNET, אבל גם אם לא מדובר בעסק עם ייחודיות יוצאת דופן, הוא יכול להיות מספיק מקצועי, אמין ואיכותי, כדי שאתרים קטנים יותר יפרסמו עליו המלצות עם קישורים ישירים לאתר.

    אם ההמלצות הללו אותנטיות, הן יכולות להעלות את הדירוג של האתר שלכם באופן משמעותי.

    מנגד, אפשר גם לפרסם המלצות וקישורים לאתר שלכם בתשלום. זהו צעד אפקטיבי, אבל קצת פחות מהחלופה האורגנית.

    בניית תוכנית שיווק דיגיטלי

    תכנית שיווק דיגיטלי מאפשרת לבחור את האמצעים המתאימים לצורך הגשמת היעדים של העסק, הגעה ללקוחות מתאימים וקידום העסק. את המטרות משיגים על ידי התייחסות לנושאים הבאים:

    אפיון מדויק

    יש לאפיין במדויק את קהלי היעד של העסק, באילו פלטפורמות דיגיטליות הם נמצאים, אילו כלים מתאימים לשיווק ניתנים ליישום באתר עצמו ועוד.

    עיצוב קריאטיב

    יש לכם מודעה שאתם רוצים לפרסם? פלייר שאתם רוצים לשלוח ללקוחות? מישהו צריך לעצב לכם אותם בצורה אטרקטיבית, רלוונטית ומעניינת, כדי שיצליחו לממש את המטרה שלהם ולמשוך לקוחות.

    הגדרת קהלים

    הגדרה מדויקת של הקהלים שלכם תעזור לכם לבחור את השפה העיצובית והמילולית הנכונה, לפרסם במקומות הנכונים ולומר את הדברים הנכונים, כדי לחבר את הלקוחות לעסק שלכם.

    החלטה איזה אפיקים שיווקיים רלוונטיים

    בחירה של אפיקי השיווק המתאימים היא לא קלה, פשוט כי יש הרבה אפשרויות – אז איפה השיווק יעבוד לכם הכי טוב? דפי נחיתה? רשתות חברתיות? קידום ממומן בגוגל?

    הגדרת תקציב שנתי

    כל המאמצים האלה לא עולים רק בזמן ומאמץ, אלא גם בכסף ולכן צריך להגדיר תקציב שנתי, לתעדף ולחלק אותו בהתאם לצרכים וליכולת.

     

    Skip to content