מיתוג עסקי ועיצוב קריאייטיב הם השפה המשותפת שלכם עם הלקוחות.
אלה הסמלים, המילים, הצבעים והצורות שמאפשרות ללקוחות פוטנציאליים לזהות את הפרסומים שלכם, את האתר העסקי שלכם ואפילו את השילוט בכניסה לעסק.
אז איך עושים את זה? איך זה עובד בדיגיטל ומה הקשר בין מיתוג לבין שיווק דיגיטלי?

איך לעשות מיתוג

מיתוג עסקי מתבצע באמצעות כמה שלבים של בירור לגב אופי העסק, הערכים שלו וקהל היעד שלו, כדי להתאים את השפה המילולית, את העיצובים ואת הצבעים למסר האופטימלי.
באופן הזה, מתקבלים לוגו, אתר, עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ופרסומים שונים – בקו עיצובי אחיד, מותאם לעסק ולקוחותיו, המבדל אותו מהמתחרים ויוצר עבורו שפה משותפת עם הלקוחות.

  • גלריית אתרי תדמית
  • Social Networking
  • מסחר אלקטרוני ורשתות חברתיות

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

    מה זה מיתוג דיגיטלי?

    מיתוג דיגיטלי הוא מונח המעניק את הכבוד הראוי למדיה רבת עוצמה, שבה מפרסמים כיום רוב העסקים. אם בעבר מיתוג לעסק היה מתבצע באמצעות שילוט בחזית העסק, הדפסת דפי ממו וכרטיסי ביקור, הדפסת לוגו העסק על גבי המוצרים ועוד, הרי שכיום המיתוג הדיגיטלי בא לידי ביטוי בעיצוב דפי נחיתה, בניית אתרים באינטרנט ועמודים עסקיים ברשתות חברתיות, בחירת סגנון כתיבה אחיד, הגברת נוכחות בפלטפורמות דיגיטליות מתאימות לעסק וקהל היעד שלו וכן הלאה באמצעות קידום אתרים בגוגל.

    כך הופכים עסקים למותג ע"י עיצוב קריאייטיב

    עיצוב קריאייטיב הוא ההתחברות המוצלחת והמקצועית של כל היבטי המיתוג העסקי – הטקסטים והעיצובים החזותיים השונים, כדי ליצור שפה שלמה שבה העסק פונה ללקוחותיו. עיצוב קריאייטיב מורכב ממספר אלמנטים בולטים:

    עיצוב לוגו

    הסמל של העסק שלכם. סימן בודד, פשוט יחסית, שמזוהה מייד עם העסק שלכם, בין אם הוא מופיע על מוצר, על שלטי חוצות, על דף נחיתה ועל כל אלמנט אחר. צריך לבטא את הערכים של העסק ואת החיבור לקהל היעד.

    עיצוב דפי נחיתה

    עיצוב מקצועי, הנעה לפעולה, כתיבה ברורה ופשוטה, הדגשת התועלת של המוצר, המחשה בעזרת תמונות וסרטונים, המלצות של לקוחות, קישורים לאתר ולבסוף – השארת פרטים ליצירת קשר, או רכישה.

    שילוב מוצלח של כל האלמנטים הללו באותו עמוד, בצורה מקצועית, הופכת אותו לדף נחיתה איכותי ואפקטיבי.

    עיצוב ספר מותג

    אם כבר יש לעסק שלכם שפה עיצובית שהשקעתם בה זמן, מאמץ ומשאבים יקרים, לוגו, צבעים וסגנון התנסחות שעוזר ללקוחות שלכם לזהות את העסק בכל מקום ובכל זמן, ,כדאי לשמור עליה לטווח ארוך. לשם כך דרוש "ספר המותג" שבו נשמרים כל הפרטים הללו ועוזרים לכם להקפיד שאף אחד לא יטעה, או ישנה אותם.

    עיצוב אתרי אינטרנט

    בין אם יש לכם אתר אינטרנט אחד ובין אם כמה, הם צריכים להיות מעוצבים בהתאם לחווית משתמש אופטימלית, להיראות מצוין, להיות אטרקטיביים ומלאים בתוכן איכותי, כדי להיות אתרים אפקטיביים, שממלאים היטב את תפקידם.

    עיצוב באנרים / כרטיסי ביקור

    באנרים וכרטיסי ביקור מעוצבים באופן מקצועי עוזרים לכם לשמור על השפה שבניתם לעסק וגם לפעול באופן אפקטיבי למשיכת לקוחות פוטנציאליים, לעסק, או למוצר ספציפי.

    הפכו את העסק שלכם למותג בתוך 30 יום

    בתהליך אינטנסיבי וממוקד של 30 יום, אתם יכולים להפוך את העסק שלכם למותג מזוהה, ברור ובעל אופי, שמעביר היטב את המסר השיווקי שלכם והלקוחות מתחברים אליו בקלות.

    טיפים חשובים למיתוג העסק שלכם

    • הקפידו למצוא את קהל היעד שלכם ולהתאים אליו את השפה העיצובית והמילולית
    • בחרו מיתוג שמבליט את היתרונות שלכם
    • בחרו מיתוג שמעביר היטב את המסרים השיווקיים של העסק
    • היעזרו בבעלי מקצוע כדי ליישם תהליכי מיתוג אופטימליים ואפקטיביים
    • הקפידו על מיתוג אחיד בכל הכלים השיווקיים של העסק
    • בחרו מיתוג שיכול ללכת אתכם עוד שנים ארוכות קדימה

    מה הקשר בין שיווק ומיתוג עסקי ולמה אתם חייבים להכיר אותו?

    שיווק מתבצע בתוך מספר גדול של פלטפורמות, כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ולהשאיר את העסק שלכם בתודעה כל הזמן.

    משום כך, הלקוחות יכולים ללכת לאיבוד, או לאבד את הקשר בין הפרסומים לבין העסק שלכם –

    אלא אם כן יש לכם מיתוג עסקי אפקטיבי!!!

    מיתוג טוב יבטיח שכל לקוח שפגש פרסום שלכם, אתר עסקי, דף נחיתה, שלט בכניסה לעסק – יידע שמדובר בעסק שלכם ולא בשום דבר אחר.

    כך, מאמצי השיווק שלכם, המפוזרים על פני פלטפורמות שונות באינטרנט ובכלל, מתרכז בזכות המיתוג למקום אחד ולמטרה אחת – קידום העסק שלכם.