אופטימיזציה הינה התאמת האתר למנועי חיפוש, על-ידי ביצוע מספר פעולות בסיסיות באתר, תוכלו לקבל את הציון הגבוהה ביותר להתאמת האתר למנועי חיפוש, לאחר שתקראו את כל המדריך הזה, תרכשו ידע רב ואף ביצוע הפעולות אשר יפורט בהמשך לשם השלמת הטיפול וביצוע אופטימיזציה בסיסית לאתרכם.

כאשר רוצים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר יש צורך בלתאר את עמוד הנחיתה המתאים על-פי מחקר מילות מפתח שיבוצע לפני הטיפול הנדרש וכך יהיה לכם יותר קל לבצע האופטימיזציה לאתר וחלוקה נכונה של עמודי הנחיתה לפי קטגוריות ראשיות ומשניות ובניית היררכיה לאתר.

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

    הפרמטרים ביצוע אופטימיזציה בסיסית לאתר

    כותרת הדף Title

    כותרת הדף מופיע בחלקו העליון של דף הנחיתה, והוא מציג את נושא העמוד ובמה הולך לעסוק עמוד הנחיתה שלנו, יש לכתוב את כותרת הדף עד 70 תווים בערך, עם המבנה שיופיע שם העמוד ולאחר מכן שם האתר עם רווח ומכף ביניהם, לדוגמא:
    אופטימיזציה למנועי חיפוש : OneTech אינטרנט בשיא הטכנולוגיה

    תיאור הדף Description

    יש לכתוב תיאור ייחודי לכל עמוד באתר אשר מתאר את הדף או השירותים שאנו רוצים להציג בעמוד הנחיתה הנוכחי, יש לכתוב את התיאור עד 156 תווים, וגם לכלול פעמיים את הביטויים שאנחנו רוצים לקדם על בסיס עמוד הנחיתה.

    מילות מפתח Keywords

    מילות מפתח נועדו על מנת לכלול בתוכם את הביטויים שאנחנו רוצים לקדם על בסיס עמוד הנחיתה, ההמלצה היא להוסיף עד שלושה ביטויים לכל עמוד באתר.

    תיוג כותרות H1

    תיוג כותרת H1 אמורה להיות ככותרת הדף ואמורה להופיע פעם אחת בלבד בכל עמוד נחיתה, חשוב לציין שהיא הכותרת הראשית שלנו ויש לה חשיבות רבה בעיניי מנוע החיפוש של גוגל.

    הוספת אלטים וטייטלים לתמונות Alt + Title

    בכל תמונה שיש לנו באתר אנחנו מחויבים להוסיף את האלמנטים הבאים אשר מתאים את תיאור התמונה (Alt) וכותרת התמונה אשר מוצג לגולש כאשר הוא עומד על התמונה (Title).

    כתובת הדף url

    כיום ישנה חשיבות רבה לכתובת ידידותיות לגולש ולמנועי החיפוש, כתובת ידידותית הינה כתובת אשר מוצגת לגולש בצורה ברורה ומסודרת ללא פרמטרים מיותרים, אלה לפי שם העמוד וסיומת html.

    לדוגמא כתובות ידידותיות:
    www.domain.co.il/אופטימיזציה-למנועי-חיפוש.html
    www.domain.co.il/מדריך-קידום-אתרים.html
    www.domain.co.il/צור-קשר.html

    לדוגמא כתובות לא ידידותיות:
    www.domain.co.il/page.asp?id=10
    www.domain.co.il/page.asp?id=20
    www.domain.co.il/page.asp?id=30

    קישורים פנימיים

    מומלץ לקשר בין עמודי האתר מתוך תוכן הטקסט לעמודים פנימיים לשם חיזוק הביטויים, ולהציע את השירותים של האתר בשיווק נכון ע"י תיוג בטייטל.

    תוכן ייחודי ואיכותי לאתר

    תוכן האתר חייב להיות מקורי ובעל ערך מוסך לגולש, התוכן חייב להיות כתוב בנוסח תקין וללא שגיאות כתיב, התוכן מייצג את השירותים שלנו ולכן מומלץ לכתוב את מה שאתם באמת רוצים להציג לגולשים שלכם, התוכן הוא המלך שלך בקידום האתר, ויש להוסיף לתוכן השיווקי את הביטויים שאנחנו מעוניינים לקדם בצורה טבעית ומקורית וכמות ההופעות לא עולה על 4% מתוכן עמוד הנחיתה.

    גוגל אנליטיקס

    באמצעות גוגל אנליטיקס תוכלו לעקוב אחר נתוני הגולשים, ולצפות בכמות הגולשים שהגיעו לאתר, זמן שהייה ממושך, זמן נטישה, מאיפה הגיעו הגולשים, כמות הדפים הנצפים ועוד.

    WebMaster Tools

    כלי שנועד למקדמי אתרים, שבאמצעותו ניתן לאתר בעיות בסריקה, הגדרת האתר לפי מיקום, הגדרת האתר לדומיין עם תחילית (www), הגשת קובץ מפת אתר (sitemap), הצגת עמודי נחיתה בעלי תגיות זהות, או תיאורי עמוד זהות, וכל בעיה אחרת, וגם ניתן להגדיר למנוע חיפוש שכתובת האתר השתנתה ועוד ועוד, יש להיזהר בפעולות אשר מבצעים בממשק ניהול.

    לסיכום:

    לאחר ביצוע הפעולות המפורטות במדריך זה כבר תתחילו לראות שינויים בתוצאות החיפוש, כמו כן חשוב להמשיך ולפתח את עמודי הנחיתה ולהעשיר אותם במידע, סרטונים, תמונות, שאלות ותשובות ועוד, המשיכו לדאוג ולקבל קישורים נכנסים לאתר באמצעות החלפות קישורים או באמצעות שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

    חשוב לזכור שאנשי SEO מקצועיים יוכלו לטפל ולשווק את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר ויציגו עבורכם את כל האפשרויות הטובות ביותר לשם הופעתכם בתוצאות החיפוש במקומות הראשונים.