בניית מערך קישורים פנימיים היא מהשיטות החשובות ביותר עבור קידום אתרים בגוגל והתאמה שלהם למנועי חיפוש.

תוכנית הבנייה של הקישורים הפנימיים באתר יוצרת מפה של העמודים הקיימים ומקשרת אותם זה לזה. מלבד ההתאמה האופטימלית למנוע החיפוש, בניית קישורים פנימיים חכמים עוזרת גם בניווט חכם בתוך האתר ותורמת להתמצאות של הגולש באתר. לכן, חשוב לבנות מארג קישורים פנימיים חכם ומדויק.

בניית אתרים בוורדפרס יכולה לעזור רבות בקידום האתר בגוגל, מערכת הוורדפרס הינה מערכת קוד פתוח, ובעלת עדיפות גבוהה למנועי חיפוש, המערכת מותאמת לקידום אתרים ועוזרת בתהליך של בניית קישורים. מנוע החיפוש מעדיף אתרים שנבנו במערכות קוד פתוח ושהגישה אל קבצי המפות הפנימיות של האתר נגישה.

אם כבר החלטתם לבנות קישורים פנימיים באתר אז מומלץ להדגיש את הקישורים באמצעות קוד HTML המדגיש ומבליט את הביטויי, לדוגמא: אם אנחנו רוצים להבליט ביטויי מסויים אז אנחנו נעטוף אותם בתוך התגית strong שהמטרה שלה היא הדגשת הביטוי.

  • SEO
  • SEO
  • רשתות חברתיות
  • פרסום ברשת האינטרנט

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

    בניית קישורים פנימיים אפקטיבית לאתר

    כיצד בונים את הקישורים הפנימיים באתר בצורה יעילה? הנה כמה כללי אצבע לתחילת הדרך:

    1. היררכיה ברורה: הניווט באתר מחולק לעמודים הראשיים כמו עמוד הבית, עמוד האודות, עמוד שירותי המוצרים וכו'. העמודים הראשיים יהיו מקושרים בסרגל הכלים הראשי באתר ויכללו תחתם עמודים פנימיים נוספים.
    2. מיפוי העמודים החשובים ביותר באתר: לפני שיוצאים לדרך, צריך לבדוק מהם העמודים שזוכים להכי הרבה ביקורים באתר. את החשיבות נקבע לא רק לפי התוכן המופיע בו, אלא גם לפי כמות הקישורים שמובילה אליו. עמוד שזוכה לקישורים רבים מכמה מקומות, ככל הנראה שחשיבותו גבוהה (למשל, עמוד מכירת מוצרים).
    3. Footer מקושר: תחתית העמוד באתר הוא שטח שכדאי להשתמש בו בחוכמה. היתרון של הפוטר הוא המיקום האסטרטגי שנמצא בכל עמוד באתר, כולל בעמוד הבית. לכן, ניתן להציב בו קישורים פנימיים חכמים שיתרמו לגלישה לעמודים הרצויים ישירות מעמוד הבית.

    5 יתרונות בבניית קישורים פנימיים

    1. קישורים פנימיים עוזרים לגולשים להבין איזה תוכן קיים באתר. כתיבת תוכן שיווקי שאינו מקוטלג נכון הולך לאיבוד באתר. לכן, התוכן צריך להיות מקוטלג תחת קטגוריות ותגיות מתאימות ומסודר באופן חכם באתר.
    2. הקישורים הפנימיים הופכים את הניווט לקל ומזמין עבור הגולש
    3. ניווט קל וחכם באתר מוביל לזמן שהייה ארוך יותר של הגולשים באתר
    4. בנייה חכמה של קישורים פנימיים מעלה את כמות העמוד הנצפים באתר
    5. קישורים פנימיים איכותיים מעלים את מדד ה-PageRank של האתר

    כיצד בניית הקישורים עוזרת לי במכירות?

    הבנה של אסטרטגיית בניית הקישורים עוזרת בהעברת הגולשים מהעמודים החשובים באתר אל עמודי הקנייה, טפסי יצירת קשר וביצוע הרכישות בצורה האפקטיבית והמזמינה ביותר.

    האם לא כדאי לפזר את כל הקישורים שבאתר בעמוד הבית?

    לא. גוגל מחפש את ההיררכיה הפנימית בין הקישורים ובודקת מה דרגת החשיבות בין העמודים. לכן, חשוב לבצע תעדוף של עמודים ולבנות את הקישורים הפנימיים בחוכמה.

    מה ההבדל בין קישור פנימי לחיצוני?

    קישורים פנימיים מובילים את הגולשים בין העמודים בתוך האתר מבלי לצאת אל אתרים אחרים. קישור חיצוני הוא מאתר אחר אל האתר שלך. קישורים חיצוניים תורמים גם הם לקידום אתרים בגוגל.