הגולשים מבלים היום זמן רב בכל יום ברשתות החברתיות. פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הפכו להיות שערי התוכן המובילים של הגולשים לרשת. כדי להגיע אל הגולש צריך להיות נוכחים במקומות שהוא מבקר בהם. אם האתר שלכם לא פעיל בפייסבוק ובגוגל פלוס, הוא מפספס תעבורה יקרה שהיתה יכולה להגיע אליו מקהל יעד פוטנציאלי מפולח ומדויק.

אם אתם מעוניינים בשירותי קידום אתרים אורגני בגוגל או שיווק האתר באמצעות גוגל פלוס ופייסבוק או קבלת ייעוץ והכוונה לביצוע אופטימיזציה לאתר, התקשרו עכשיו או השאירו את פרטיכם לקבלת הצעת מחיר!

גוגל אוהבת את הרשתות החברתיות בזכות האינדיקציה לגבי מעורבות הגולשים. כדי להציג תוכן טוב בתוצאות הראשונות, גוגל בוחנת את מידת המעורבות של הגולשים בתוכן. ככל שזו יותר גבוהה כך ניתן לדעת שהתוכן רלוונטי ומעניין את הגולשים. מידת המעורבות של הגולשים דרך הרשתות החברתיות נמדדת בכמות השיתופים, לייקים ותגובות.

גוגל רוצה לקדם כמה שיותר את הרשת החברתית שלה, גוגל פלוס. לכן, היא הוסיפה משתנים רבים לאלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמתחשב בפרופילים של עסקים ברשת הזאת.

בתקופה האחרונה עדכנה גוגל את אלגוריתם החיפוש שלה כמה פעמים כך שפעילות בפייסבוק וגוגל פלוס ישפיעו על תוצאות החיפוש. לכן, כדאי מאוד לפעול ברשתות הללו באופן שוטף ומתאים לקהל היעד.

  • רשתות חברתיות
  • רשתות חברתיות
  • פרסום ושיווק ברשת האינטנט

צרו קשר עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

    שיווק באמצעות הרשתות החברתיות ישירות לגולשים

    • קידום ושיווק חנות וירטואלית ברשת החברתית מוביל לתוצאות כפולות: גם הגעה ישירה עד לפיד העדכונים של הגולשים וגם קלות שיתוף של מוצרים אהובים ומבצעים משתלמים.
    • שיווק במחיר אפקטיבי: פרסום פוסטים הוא חינמי ואם תרצו להגדיל את החשיפה לקהל יעד עבור דפים ומבצעים מיוחדים אפשר להגיע לתוצאות במחירים משתלמים.
    • תמונות שוות יותר: פייסבוק אוהבת שיתוף תמונות ברשת. הגולשים מעורבים בהן יותר והן מותאמות למובייל. לכן, אם יש לכם חנות וירטואלית, שיתוף של תמונות המוצרים בפייסבוק היא אופטימלית.
    • קרבה לקהל: במקום להתכתב ארוכות באימיילים, הגולשים היום מעדיפים לשלוח הודעה ישירות לעסק דרך הפייסבוק. הגישה המהירה הזאת היא כיום פעילות חובה לעסקים.
    • עמידה ביעדים: השיווק בפייסבוק הוא מדיד וברור. אתם יכולים להציב יעדי מכירה וחשיפה בקמפיינים שתנהלו בפייסבוק ולהגיע לתוצאות שעומדות ביעדים שהצבתם.
     

    יש לי אתר בוורדפרס שמשיג תוצאות יפות בגוגל. למה אני צריך קידום ברשתות החברתיות?

    בניית אתרים בוורדפרס היא דרך מצוינת להשיג תוצאות בגוגל. אך כדי להשיג את התוצאה המשלימה, שבה העסק מגיע אל הגולש גם כשהוא לא מחפש אותו באופן פעיל, צריך לפעול ברשתות החברתיות.

    מה אפשר לשתף ברשתות החברתיות?

    לכל רשת חברתית יש את אופי התכנים המתאים לשיתוף אצלה. בפייסבוק תעדיפו לשתף מוצרים, תכנים מעניינים מעולם התוכן של העסק, חדשות, עדכונים, תמונות וכל דבר שיכול לעניין את קהל היעד שלכם. בגוגל פלוס התוכן יהיה מעט שונה ויתמקד בקישורים לתוכן שנמצא באתר שלכם ובשיחה אודותיו עם הגולשים.

    האם אני לא יכול להסתפק רק בעמוד פייסבוק ולוותר על הקמת אתר?

    מרכיב מרכזי בהצלחה של עסק הוא אמינות. גולשים בעמוד הפייסבוק העסקי שיראו שלעסק אין אתר, יפקפקו באמינות שלו ולא ימהרו ליצור קשר.