הגולשים מבלים היום זמן רב בכל יום ברשתות החברתיות. פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הפכו להיות שערי התוכן המובילים של הגולשים לרשת. כדי להגיע אל הגולש צריך להיות נוכחים במקומות שהוא מבקר בהם. אם האתר שלכם לא פעיל בפייסבוק ובגוגל פלוס, הוא מפספס תעבורה יקרה שהיתה יכולה להגיע אליו מקהל יעד פוטנציאלי מפולח ומדויק.
אם אתם מעוניינים בשירותי קידום אתרים אורגני בגוגל או שיווק האתר באמצעות גוגל פלוס ופייסבוק או קבלת ייעוץ והכוונה לביצוע אופטימיזציה לאתר, התקשרו עכשיו או השאירו את פרטיכם לקבלת הצעת מחיר!
גוגל אוהבת את הרשתות החברתיות בזכות האינדיקציה לגבי מעורבות הגולשים. כדי להציג תוכן טוב בתוצאות הראשונות, גוגל בוחנת את מידת המעורבות של הגולשים בתוכן. ככל שזו יותר גבוהה כך ניתן לדעת שהתוכן רלוונטי ומעניין את הגולשים. מידת המעורבות של הגולשים דרך הרשתות החברתיות נמדדת בכמות השיתופים, לייקים ותגובות.
גוגל רוצה לקדם כמה שיותר את הרשת החברתית שלה, גוגל פלוס. לכן, היא הוסיפה משתנים רבים לאלגוריתם של מנוע החיפוש שלה שמתחשב בפרופילים של עסקים ברשת הזאת.
בתקופה האחרונה עדכנה גוגל את אלגוריתם החיפוש שלה כמה פעמים כך שפעילות בפייסבוק וגוגל פלוס ישפיעו על תוצאות החיפוש. לכן, כדאי מאוד לפעול ברשתות הללו באופן שוטף ומתאים לקהל היעד.
בניית אתרים בוורדפרס היא דרך מצוינת להשיג תוצאות בגוגל. אך כדי להשיג את התוצאה המשלימה, שבה העסק מגיע אל הגולש גם כשהוא לא מחפש אותו באופן פעיל, צריך לפעול ברשתות החברתיות.
לכל רשת חברתית יש את אופי התכנים המתאים לשיתוף אצלה. בפייסבוק תעדיפו לשתף מוצרים, תכנים מעניינים מעולם התוכן של העסק, חדשות, עדכונים, תמונות וכל דבר שיכול לעניין את קהל היעד שלכם. בגוגל פלוס התוכן יהיה מעט שונה ויתמקד בקישורים לתוכן שנמצא באתר שלכם ובשיחה אודותיו עם הגולשים.
מרכיב מרכזי בהצלחה של עסק הוא אמינות. גולשים בעמוד הפייסבוק העסקי שיראו שלעסק אין אתר, יפקפקו באמינות שלו ולא ימהרו ליצור קשר.